Re: Problem Barracuda

Autor: Ferdynand Trott (ftrott_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 03:35:17 MET DST

>Nic mi nie zaglusza dysku, bo chyba w tym jest problem z nieslyszalnymi
> dyskami.
Nie zgadzam się. U mnie gdy baracuda była niesłyszalna, to była NAPRAWDE
niesłyszalna. Na grafice nie mam wentylacji, nie posiadam żadnego
wentylatora dodatkowego w obudowie. Na procesorze zalman przykręcony
fanmatem na minimum, wyje jednak zasilacz, ale gdy się rozgrzeje po kilku
minutach. Jedyne co mogło więc zagłuszyć baracude przy obsłuchiwaniu to...
monitor ;).

pzdr
FT