Sterowniki IDE do n-force2 a wydajnosc!!!

Autor: Locroos (locroos_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 23:54:00 MET DST

Witam.

Ktos wie moze jakie sa najlepsze stery kontrolera magistrali IDE pod XP dla n-
force2.
Wpadlem na dziwny problem.

Po czystej instalacji windy tescik w Sandrze2003 dal mi ponad 38400 punktow.
Taki wynik bym przebolał :-)
Oczywiście w tym momencie kontroler był obsługiwany standardowym sterem
systemowym.

Zainstalowalem sobie stery od n-force2 pod XP jak Pan Bog przykazal i co???
wydajnosc spadla prawie o polowe!!! Dostalem 20000 pkt. Jakas lipa wielka.
Sciagnalem wiec najnowsze stery i sytuacja nie ulegla wiekszej zmianie, bo ten
najnowszy pakiet nie zawiera szybkich sterow IDE.
Dorwalem zatem jakies sterki o wersji zawierającej:
IDE driver 2.70 In The Box (WHQL'd)
IDE driver 3.07 Full Driver
Co prawda wydajnosc skoczyla, ale nie do stanu pierwotnego.

Przywrocic sterownika nie moglem, a i odistalowanie sterownika nic nie daje...
sam nie wiem. Niby jest znowu systemowy, ale wydajnosc jest kiepska. Co wiec
zrobic, zeby wrocic do staru pierwotnego (bez sterow, gdzie mialem 38400pkt),
lub jakich sterow uzyc i skad je wziasc, zeby wydajnosc byla jak najwieksza.
Jest to rzecz jasna XP z SP1.

Pozdr.