Złe sterowniki do karty czy karta uszkodzona?

Autor: Agent CIA (agent.cia_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 22:19:20 MET DST

Posiadam kartę grafiki Nvidia Riva TNT 2 M64. Na systemie Windows XP od
czasu do czasu (głównie gdy chcę załączyć jakiś film) to karta grafiki
odmawia mi posłuszeństwa, system przełacza się w 16-kolorowy tryb 640x480 i
wywala błąd o "display adapter". Zmiana sterowników na nowsze nic nie daje.
Gdy zainstalowałem Windows Server 2003 Enterprise, to nawet nie można
uruchomić narzędzia dxdiag - od razu wywala ten błąd, czy też przy
instalacji DirectX. Nie ważne, czy na oryginalnych sterownikach z 2003, czy
też na najnowszych ściaganych z Internetu. czy ktoś mógłby coś doradzić na
ten temat?

Dziękuję i pozdrawiam.