Re: DVI-I oraz DVI-D w monitorach LCD i kartach VGA

Autor: wiralos (wiralos_at_usunto.wp.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 21:58:06 MET DST

Użytkownik Krzysztof Rynkowski napisał:
> Proszę mnie upewnić, że:
> DVI-I to złącze cyfrowo-analogowe, zaś
> DVI-D to złącze cyfrowe.
>
> Dzisiaj w sklepie oglądałem gniazdo monitora LCD
> Belinea - jest w nim: D-Sub i DVI-D (różni się nieco od DVI-I).
> Mam kartę R9100 z D-Sub i DVI(?). Sprzedawca powiedział,
> że karta ta ma co prawda złącze DVI(?), ale działa w nim
> tylko część analogowa (cyfrowa nie jest aktywna).
>
> Jak to jest naprawdę, gdzie szukać opisu.
> Mile widziane linki.
>
> --
> GG 146067

Masz kartę z D-Sub (analog) i DVI-I (cyfra i analog - jeżeli karta ma
wyjście to je obsługuje - sprzedawca p.... głupoty), więc podłączenie
monitora ze złączem DVI-D przez kabelek DVI-D - DVI-D, albo zwkły D-Sub,
jeżeli monitor ma takie wejście. Można też do wyjścia z karty DVI-I
podłączyć przejściówkę na D-Sum na drugi monitor ale tracisz na
cyfrowej jakości.
Starczy?

pzdr
Wiralos