Radeon 9100-problem

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 21:09:54 MET DST

Witam
Mam nową karte Hercules Radeon 9100 64Mb 128 bit i przy okazji mam tez
problem :( Otóż są takie zakłucenia obrazu że dostaje dosłownie oczopląsu.
Obraz drży i pływa. Instalowałem różne stery począwszy od dostarczonych wraz
z kartą aż po najnowsze Catalysty (bodajże 3.7) Przeinstalowałem Winde
(W98), zainstalowałem wszelkie service pack'i i inne pierdoły. Wymieniłem
dwa razy zasilacz (obecnie 400W) Od czasu do czasu jak karta "zaskoczy" to
obraz jest super, ale wolałbym aby tak było cały czas :) Stary Radeon 7000
chodzi idealnie, a nowy za cholere nie chce. Macie Panowie jakieś sugestie
czy grafa jest po prostu zwalona (mówili kurde że Hercules to najlepszy klon
Ati). Pozostałe szpeja to Athlon 1 Ghz, 128 Mb DDR 266, Płyta Shuttle
(niestety nie pamiętam modelu), Barracuda 40Gb 7200, muzyka zintegrowana,
nagrywarka Teac 512, cieciówka Planet i to chyba wszystko.
Pozdrówka