Re: zasilacze ATX

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 20:39:44 MET DST

Paweł wrote:

> Bo idealnie było by kupić tanią bude i dokupić zasilacz lepszy, ale nie
> znam firm gdzie mozńa kupić same- bez zasilaczy.

z FV chyba nie powinno byc problemow;

BTW: bardzo mi sie podoba ta obudowa osobiscie, bo IMVHO obudowa ma
sluzyc do tego, zeby karty dobrze siedzialy w slotach i zeby napedy byly
stabilne i zeby to wszystko trzymalo sie w kupie, a nie po to zeby
ladnie taka obudowa wygladala --> komputer to nie mebel i on nie ma
wygladac, tylko dzialac IMVHO; do tego sobie kupujesz dowolny zasilacz;

pozdrawiam;
adas;