Re: jaka plyta do 300zl Socket A

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 20:12:22 MET DST

A_D_A_M dnia 2003-09-29 stwierdził(-a):

> Witam
> Moj znajomy ma plyte ECS K7S5A, jednakze dziala ta plyta jak dziala
> wiec nadszedl czas na jej wymiane...
> Jaka plyte proponujecie do 300zl, ktora obsluguje DDR (bez dzwieku i
> lanu) pozdro
> Adam

W tej chwili zintegrowana dźwiękówka to standard i to tylko plus dla
płyty. W żaden sposób nie szkodzi jeżeli wyłączysz w biosie. Mam Asusa
A7V8X-X i jestem bardzo zadowolony. Od kupienia miałem 1 zwiech i jak
sie zawiesił to po prostu byłem zaskoczony, zszokowany i zdruzgotany.
Mimo wszystko jestem pewien, że nie bedzie z nią żadnego problemu a
więc spokojnie moge polecić:)

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700