Re: Problem Barracuda

Autor: Ferdynand Trott (ftrott_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 20:09:49 MET DST

> Czy macie jakies sugestie? moze oddac hdd na gwarancje?

Ja miałem w swoje barakudzie tak po pół roku eksploatacji. Tzn. przez
pierwsze pół roku musiałem przyłożyć ucho do twardziela żeby się dowiedzieć
czy pracuje, a i tak nie byłem pewien ;). Po pół roku niestety wszystko
wróciło do normy, czyli twardziel pracuje z normalną głośnością, która w
porównaniu do początkowego stanu wydaje się przypominać niezłego Ursusa :(.

pzdr
FT