Re: Czyszczenie dokumenty w XP [OT]

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 17:34:30 MET DST

Jurek Malinowski wrote:

> Dziękuję za wyczerpujacą odpowiedź, która wskazuje na
> poziom twojej inteligencji, ta szczotka druciana ma jej więcej niż Ty.

OK, to jutro idę się poduczyć - myślisz, że mądrzejsze są okrągłe (do
wiertarki), czy podłużne (ręczne)?

> Jeżeli ktoś Cię pyta, to odpowiadaj mądrze,

Mądrości (wskazanie na właściwą do takich zapytań grupę) też były.

> bo ta odp. zapchała tylko internet.

Już się odetkał. Pytania adresowane na niewłaściwe grupy i niewycinanie
cytatów, a zwłaszcza sygnaturek generuje znacznie więcej niepotrzebnego
ruchu. Doradzam też lekturę netykiety, m.in. partii o odpisywaniu _pod_
cytatem. Jak do tego skonfigurujesz sobie Outlooka (m.in. warto jawnie
zdefiniować, że się pliterek używa w iso-8859-2 - inne Outlooki się nie
pogubią wtedy) to będzie cię lubić znacznie więcej ludzi niż mnie :-)

--
Pozdrówka,
        Artur