Re: Monitor LCD - pytanie laika

Autor: JFK (jfk_at_jfk.okg)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 17:12:29 MET DST

On Mon, 29 Sep 2003 16:19:26 +0200, Taomi wrote:

> Rozumiem. Ja mam kartę S3 - Savage4. Czy do tej konkretnej karty jestem
> w stanie podłączyć monitor LCD? Czy ktoś wie, a może mógłby mnie
> odesłać do jakiejś strony, gdzie mogłabym to sprawdzić? Z góry
> dziękuję.

zasadniczo mozesz zalozyc ze podlaczysz do niej KAZDY lcd jesli jednak
zamierzasz nabyc cos wielkosci 17" (lub wiekszy) to sprawdz na ile dobrze
twoja karta podaje rozdzielczosc 1280x1024 (lub odpowiednio wieksze)
istenieje co prawda pewna bardzo waska grupa lcd DVI only ale musialbys
sie o nie specjalnie dopytywac i iche cena raczej moglaby odstraszyc
a jak bys juz mial tyle kasy to stac by cie bylo na wymiane karty za 200
zeta :)
tak wiec kupuj bez obaw
ale z glowa :)
poszukaj poprzednie watki o lcd na tej gurpie jest o czym poczytac
bedziesz wiedziec na co uwazac
pozdrawiam

--
JFK