Re: podkladka zelowa

Autor: narmo (narmo_USUNTO_at_onhill.gda.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 16:49:34 MET DST

azbest wrote:
> Helo,
>
> czy ktos z was juz to uzywal ? Niby niedrogie - 25 zl, ale czy warto ? jest
> troszke lepiej ? czy jest to wygodne i ergononiczne ?

Ja kupiłem taką mocno wypukłą (3 cm) i jest do kitu. Przynajmniej z moją
myszką A4Tech WWW-11 nie da się pracować, ale bardziej płaskie
podkładki są pewnie lepsze. Acha i ogranicza ruch myszki, bo nie może
ani trochę wyjechać od strony podpórki, ale mi to nie przeszkadza bo mam
ustawioną dużą szybkość kursora.

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905