Re: nagrywarka.. i cos ciekawego...

Autor: Faust (zurnalista_at_o2.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 15:47:11 MET DST

Użytkownik Fikolek_01 napisał:

> stary a mozesz mi powiedziec dokladnie jaki to Lite-on ?? jaki model ??

Lite-On LTR-40125S bulk (x40/x12/x48)
Mam ja od pol roku. Dlugo szukalem jaka wybrac nagrywarke serio! Zeby
nic nei nawalalo i bylo ok. Ta jest b tania i ma wsio co potrzebne.
Jedyne wady ktorej przy niej gdziekolwiek wymieniaja to ze jest
"halasliwa" ale u mnie jakos szum wentylatorka ja zaglusza wiec ujdzie.
A wybralem 40x a nie 52x bo te wolniejsze latwiej odczytuja gorsze
plytki, a te szybsze i tak prawie nigdy sie do 52 nie rozpedza (moj
cd/dvd zawsze probuje sie do 52 rozpedzic jak odczytuje i przez to dzial
wolniej niz jakby byl 32...).
ZDECYDOWANIE POLECAM!
Pozdr
Faust