Re: samoczynne restartowanie komputera

Autor: Bartłomiej Wawrzynkiewicz (bartwaw_at_tlen.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 12:10:51 MET DST

> klopotow ciag dalszy. czym moze byc spowodowane samoczynne restartowanie
sie
> systemu? chodzi oczywiscie o nagla czarnosc na ekranie, po czym juz
> klasycznie, ponowne zaladowanie systemu. czy mozna to tolerowac, jezeli
tak,
> to jak czesto? kiedy uznac to za niepokojace (juz jestem zaniepokojony, a
> dopiero raz)...
> pozdrawiam
> ryba

A kiedy to sie przytrafiło, bo jeżeli podczas grania to można założyć z
dużym prawdopodobieństwem, że to wina zasilacza.
Z tym że to zalezy od tego jaki masz sprzęt (grafa, proc, ile hdd).
A tak wogóle to na odległość i to z tak niwielką ilością danych to naprawde
ciężko jest stwierdzić co może byc przyczyną.

Pozdrawiam
Bartek Wu.