Re: Dwukanałowa obsługa pamięci i jedna kość DDR

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 10:59:15 MET DST


"Janusz" <jsep1_at_poczta.onet.pl> Odpowiedz na
news:bl8mmv$eu6$1_at_nemesis.news.tpi.pl:

> No dobrze, a jak to wygląda w praktyce?
> Czy ten przyrost wydajności można jakoś odczuć?

Jasne że można. Będziesz miał ~10fps w Quake3 więcej.

Pozdrawiam

-- 
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl 
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:18:32 MET DST