Re: podkladka zelowa

Autor: CoregaTabs \(KolegaKwas\) (coregatabs_at_NOSPAM_o2.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 10:22:20 MET DST

> czy ktos z was juz to uzywal ? Niby niedrogie - 25 zl, ale czy warto ? jest
> troszke lepiej ? czy jest to wygodne i ergononiczne ?

Używam prawie rok - dla mnie bomba, ręka naprawdę mniej się męczy, bo nadgarstek jest prosty, no i nie masz odciśniętej czerwonej kostki na spodzie nadgarstka. Uważam, że warto wydać te 25 zł (ja wydałem wtedy ok. 40 zł ;-), ale nie żałuję). A w pracy mam tzw. klasyka - plaskaty kawałek podgumowanej ceraty - koszmarek.

pzdr.
TomaSz.