karta graficzna dvi ,kamera

Autor: Dexter (dexter-labolatory_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 10:11:47 MET DST

witam grupowiczow

musze kupic karte graficzna z wejsciem DVI (do monitora LCD) oraz miec
mozliwosc "wrzucania do kompa" filmow nagranych kamerą analogowa oraz
cyfrowa

Generalnie nie potrzebuje super hiper karty do grania, raczej uzywam putty,
worda czasem adobe photoshop na potrzeby stron www (czyli obrobka malych
zdjec)

zalezy mi aby cena karty byla jak najmniejsza

Czy możecie mi zaproponować lub doradzic jakąś kartę dostępną na rynku ?
bede bardzo wdzieczny

Pozdrawiam