Czy A7N8X Deluxe ma "bootmanagera"

Autor: Janusz (jsep1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 09:20:41 MET DST

Miałem poprzednio płytę KT3 Ultra ARU (padła...), potem krótko Asrocka na
KT266A, oba miały możliwość wybierania urządzenia rozruchowaego na etapie
startu płyty (F11), tylko na ten jeden raz. Przyzwyczaiłem siędo tego, bo
mogłem sobie na drugim dysku mieszaćdo woli, a pierwszy był zawsze "chętny i
gotowy".
Teraz mam Asusa A7N8X Deluxe i nie znalazłem w instrukcji opisu takiego
wyboru startu, próby teżnic nie dały. Może jest jakaś nieudokumentowana
możliwość, o której ja nie wiem?

Pozdrawiaam
Janusz