ups - jaki?

Autor: slash_at_nie-spamuj.pl
Data: Mon 29 Sep 2003 - 08:41:32 MET DST

Witam

Sprawa jest taka - potrzebny jest ups dla 2 serwerow. 1-szy serwer do
compaq proliant ml350 - 2 procesorowy- PIII-1GHz, 2 dyski scsi, cdrom -
niestety mocy zasialacza nie jestem w stanie podac
drugi serwer - PII lub PIII (dopiero bedzie uruchamiany). Obydwa serwery
maja dzialac na tym ups-ie. Oczywiscie monitor rowniez - 14" - jakis stary
model chyba z 98 lub jeszcze starszy.
Ups powinien potrzymac napiecie przez jakies 15 minut braku zasilania.
Nie wiem czy sa ups-y pozwalajace podpiac wiecej niz 1 komputer - ale
wlasnie na takim by mi zalezalo. Systemy operacyjne to linux,wiec ups musi
miec drivery do linuxa.
Co proponujecie - jaka firme i moc - czy 1.5 kW to odpowiednia moc?
Problem rowniez w tym, ze sprawa jest raczej pilna i musi byc zalatwiona w
tym miesiacu (wazna bedzie data na fakturze)

slash