Re: optymalizacja

Autor: MaTT (matt44bZERONIECHCIANYCHMIALI_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 08:01:09 MET DST

Użytkownik "hamberg" <hamberg_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> zainstaluj wszystkie sterowniki :P

Ja bym proponował sprawdzić wszystkie możliwe sterowniki i detonatory we
wszystkich wersjach, directx`y od 1 do 9 i inne takie. Trzeba po prostu
zaopatrzyć się w to wszystko, a potem próbować wszystkich możliwych
kombinacji - nie będzie ich więcej jak kilkaset tysięcy, więc jak masz w
miarę szybki komputer, to nie powinno Ci to zająć całego życia. :P

--
Pozdrawiam - MaTT
"Kto w młodości głupim nie był,