Re: ISA kontroler FDD & PENTIUM II 350MHz

Autor: Green (zdrw_at_gazeta.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 01:37:40 MET DST

W artykule <bl813l.3vvkg33.1_at_podolany.art.pl> adasiek napisal(a):

>:D
>
> to sa typowe adresy LPT1, COM1, COM2;
>
> wylacz te porty na MOBO i korzystaj z tych kartowych;
>
> aha - wyjecie zworek z portow na ISIe to nie do konca tak; trzeba tak
> powsadzac zworki, zeby karta ISA miala wylaczone porty;
te zworki na ISA to trzy szpilki [. . .]
zworki były albo na dwu (lewa i srodek) albo tylko na prawej(pojedyńczo).
więc jak? dobre jest takie zworkowanie?

Raczej domyślam się :) niz wiem ( bo ten skrót widze od niedawna :) ,
że MOBO to MotherBoard? :)

"Wyłacz na MOBO" to znaczy- odpiąć tasmy, i wpiąć na kartę?
Czy siakos zworkami?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848