Re: Hyper Threading

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 01:05:28 MET DST

Cześć *PeKlesyk*,

W artykule news:bl7afu$4bl$1_at_portraits.wsisiz.edu.pl,
z adresu <peklesyk_at_interia.pl> napisałe(a)ś:

> a czy któryś z nich korzyszta z HT?
> może widzi system jednoprocesorowy i finito ?
> może poszukasz benchmarka korzystającego z HT?

Bawiłeś się kiedyś może memtestem ??
Spróbowałem tego programiku. Postąpiłem według instrukcji, stworzyłem
bootwalną dyskietkę z memtestem, zrestartowałem kompa i program ruszył.
Niestety po 20 sekundach wykonywania testu słyszę 3 beep'y, takie jak
podczas startu biosa, a memtest wywalił całą listę, dojrzałem w jednym
miejscu takie cuś : errors 2048 po czym program przestaje odpowiadać. Nie
działa "escape-exit" itd... nic się nie dzieje. Pozostaje tylko reset na
cisnąć.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl