Re: IrDA w plytach MSI - czy jest

Autor: Michal C. (michalcz_at_NOSPAM2com.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 00:06:52 MET DST

Kokopiko wrote:

> A która płyta od 97 roku nie ma irdy ??
> Nie wiem co to jest MSI ale nawet stare, badziewne solteki miały irde.

To chyba taka nowa tendencja. Sam mam Gigabyta GA-8PE667 pod P4 (ma z pół
roku)
i irdy nie ma. Generalnie ostała się ona (IRDA)tylko w płytach
ze zintegrowaną grafiką- mam na myśli Gigabyta.
    Coś mi się zdaje że zaczyna się proces powolnego
wymierania tego złącza w taki sam sposób w jaki
kiedyś wymarła ISA.
Pewnie ma ją zastąpić Bluetooth.

Pzdr
     Michał C."Wawelski"