Re: Zwiechy [cyćke głupie]

Autor: Green (zdrw_at_gazeta.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 22:31:46 MET DST

W artykule <bl7726$arv$4_at_news.onet.pl> marcus075 napisal(a):

> 5. Zamierzenia:
> -sprawdzić pamięć Memtest'em i Prime95
>
> 6. Pytania:
> -co się dzieje? tj: co może być uszkodzone, bo to psychodel- komp zawiesza
> się i pomaga tylko reset

Tez walcze z takimi objawami.Niespodziewane zamieranie, albo resety.

Zakupiłem dwie kości po 256MB.
Nie wierzyłem,ze te elementy moga miec wady.
Walczyłem wiele miesięcy z takimi zwiechami.
Wymieniałem sprzet na wszystkie kombinacje....
Ale....

uwierzyłem w błędy pamięci,i MemTest je wykrył na jednej z kości.
Wymieniono mi pakiet, mimo tego że bez "wieczystej" gwarancji,a po gwarancji..
Poprawiło się, i juz nie szukałem przyczyn kolejnych nadal w RAM'ie.
Niesłusznie!
Od 21 godzin obie kości (512MB) przechodza kolejny test MemTesta.
Znalezione cztery błędy.

Radzę szukać( jak z powyższego widać) przede wszystkim w
 pamięci,
ewentualnie temperaturze procka
(nie jest krecony?)

--