kłopoty z nagrywarką YAMAHA

Autor: Zbigniew Panek (zibi_p_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 19:40:04 MET DST

Mam nagrywarkę Yamaha CDR8824S (SCSI). Od pewnego czasu mam z nią kłopoty.
Zaczęło się od tego że czasami nie łapała płyt CD-RW (czystych). Zachowywała
się tak jakby nie było włożonej płyty. Potem to samo zaczęło się dziać z
płytkami CD-R. Zamieliła głowicą i tyle. Brak dysku w napędzie, nośnik
nieznany itp. Czasem wystarczyło wysunąć szufladę i trochę obrócić płytkę
aby chwyciła że czysty nośnik CD-R jest w napędzie. Normalne tłoczone CD
odczytywała. Teraz to już nawet takich nie czyta i jest nieżywa. Rozebrałem,
oczyściłem i nic. Może trzeba coś regulować? Proszę o rady.
Zbyszek.