Re: jaka nagrwywarka DVD do 1000 PLN

Autor: Lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 18:08:10 MET DST

> http://www.dvdrhelp.com/dvd --> sprawdź kompatybilność + i - : czy te 5%
> naprawdę jest takie ważne? Ja biorę w poniedziałek liteona.

mam w tym praktyke a nie teorie dvd zajmuje sie juz spory czas
ps. proponuje samemu wziac od znajomego film nagrany na dvd-r oraz film
nagrany na dvd+r i pojsc np. do media marketu i looknac na ilu dvd te plyty
sie odpala ? (czesto film sie odpala ale np. sprobuj przeskoczyc na kocowy
rozdzial i zoabacz czy film sie kaszani czy idzie dalej )

ps2. porownaj ceny dvd+r i dvd-r na x4
ps3. z zalozenia dvd+r jest lepsze niestety nie jest bardziej kombatybilne
od dvd-r , i jezeli ktos bedzie kupowal dvdrw to bedzie chcial predzej czy
poznaiej lookac filmy na stacjonarnym dvd i wowczas majac dvd+r moze byc
roznie (dvd-r na 99% pojdzie)
ps4. czy te 300 zl jest warte kupowania liteona , czy nie lepeij dolozyc te
sume i miec pioneera a06 z obsluga obu formatow ??