Re: Odp: Modecom vs Codegen

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 13:42:29 MET DST

> Nie wiem dlaczego Chiefteca uważasz za "za drogiego". Ostatnio
> obszedłem całe miasto robiąc przegląd zasilaczy w sklepach i
> stwierdziłem, że zasilacze typu "krzak" są niewiele tańsze od
> Chiefteca: zasilacze 400 W Deera czy Codegena kosztują między
> 90 zł a 120 zł, w miarę przyzwoity HuntKey 360 W (chyba) jest
> za około 150 zł a Chiefteca 360 W dostanie się od 170 zł już.

jeśli się kupuje zasilacz w obudowie to jest taniej... za cenę samego
Chiefteca można kupić całą bude Codegena (a fuj!) z zasiłką "krzak"

> Tak samo jest z obudowami: przeciętne obudowy Codegena i innych
> są w cenie ok. 200 zł (nie mówię już o tej totalnej tandecie
> w okolicy 80 zł - 150 zł), niektóre nawet po 300 zł, a Chief-
> tece zaczynają się już od 400 zł chyba, jeśli nawet nie mniej.

sorki ale chyba jest różnica pomiędzy budą z zasilaczem (całość za 150) i
budą Chiefteca za 400 no nie?

ja kupiłem obudowę ModeCom'a bez zasilacza (budę moge polecić - nie ma się
do czego przyczepić - no może trochę do jakości plastku) i do tego zasilacz
Chieftec'a - takie rozwiązanie uważam za optymalne (jeśli się chce mieć jako
taki wybór wyglądu obudowy)

PZDR
Shaman