Re: Cooper shim , taki efekt ??

Autor: Merlin (merlin0_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 16:02:42 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Wydzielanie ciepła jest powiązane z napieciem. Temperatura mojego
> procesora po podkręceniu z 1466 na 2125 (bez zmiany napiecia) wzrosła
> tylko o 3 stopnie.

No tutaj to już się tak nie zgodzę bo dla mnie to wydzielanie ciepła kojarzy
się z wykonana pracą określana w [J] . Może w szkole nie uważałem zbyt
dobrze na Fizyce ale praca mierzona w dżulach [J] = [W]*[s]=[V]*[A]*[s] .
Więc przy małym napięciu procesor potrzebuje więcej prądu co nie jest zbyt
zdrowe dla ścieżek które go przesyłają bo się po prostu w pewnym momencie
nie "zmieści" go tyle ile potrzeba do wykonania pracy.
Ale to było już [OT]

pozdrawiam
Merlin