Saphire ATI All In Wonder 9700 PRO + Windows XP i problemy

Autor: Duch (duchBEZSMIECI_at_BEZSMIECIdesk.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 15:47:00 MET DST

Witam,
Mam komputer o nastepujacej konfiguracji:
Procek: P IV - 1.7 GHz
Płyta: Abit TH7II
Grafika: Saphire ATI All In Wonder 9700 PRO
System: Windows XP Home Edition
Zasilacz: Chieftek 360W (pisze o tym, bo czytałem o problemach przy kiepskim
zasilaczu)
Mam na nim jeszcze 4xHDD (ale nawet przy 1 jest to samo) oraz 2xCD ROM.

Windows XP jest z najnowszymi update-ami (ze strony microsoft), próbowałem
też odpalić to pod Windows 98 SE, tam działa telewizor, ale przy każdym
zamykaniu systemu jest Wyjątek Krytyczny, a poza tym czasami w losowym
momencie (po jakimś czasie) następuje zwis systemu. Testowałem kartę 3D Mark
i nie było problemów, zawiesza się wszystko losowo po jakimś czasie, nie
jest to zależne od obciążenia procesora, czy systemu. Zainstalowałem także
najnowsze sterowniki do karty graficznej (oraz ATI MMC w wersji 8.6) i mam
następujące problemy:

 - Nie działa telewizor (TV Tuner), po próbie odpalenia wyskakuje okienko z
błędem i możliwością wysłania raportu do MS.
- Komputer działa, wszystko chodzi, ale po jakimś czasie (różnym) nagle
zatrzymuje się obraz (działa tylko kursor) a następnie po chwili następuje
piknięcie (pc speaker) i zwis komputera lub wyrzucenie sterownika (windows
jest wtedy w 16 kolorach i 640x480, ale się nie wiesza).

W czym może być problem?

Pozdrawiam,
Ghost