Re: LCD - jasność, komfort

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 12:56:02 MET DST

> i w tym momencie zaczalem sie powaznie zastanwiac ;)
> skoro nec jest taki dobry jak mowisz (wielokrotnie na tej grupie)
> to czemu dodaje takie oprogramowanie?

Programik ma słuzyć z definicji do poprawienia komfortu użytkowania, a
nie do ratowania niedoskonałości konstrukcji. Regulacja jasności LCD
jest często używana, stąd producent dodaje zewnętrzne narzędzie. Jest on
po prostu wygodny.

Podałem tą informację ponieważ poszerza on możliwości regulacji, a
Marcin zadał pytanie z nią związane.

> a tak btw czy pod linuxa istnieje jakis dobry programik do skalowania
> KDE i frame buffera?

Nie, a kazdym razie nie znam takiego.

PS. Wsparcie techniczne ze strony NEC'a jest nieporównywalnie lepsze niż
większości innych producentów, stąd są oferowane różne dodatki takie jak
przedmiotowy BrightnessController. Nalezy je traktować jako przejaw
dbałosci firmy o klientów, a nie jako łaty.

--
Tom
NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com