Re: nagrywarka

Autor: lik (lik_at_lik.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 12:38:30 MET DST

> mam to samo combo i nie zauwazylem zadnego spowalniania podczas
> nagrywania - moze Twoj antyvirus lub jakis inny progarm wlacza sie i
> obciaza system.

Znaczy tak jak pisałem podczas palenia obciążenie procka 8%, oprócz CD
Creatora pracuje tylko Outpost Firewall. Ale jakoś nie podejżewam
przeciążenia systemu wszystkie dyski ATA-100 - wypalarka pracuje na osobnym
kontrolerze jako master.

Jeżeli masz to samo kombo, to napisz może jakie rezultaty w prędkości
usiągasz - bo mi soft pokazuje prędkość palenia na początku w miarę wysoką
potem spada do 16x. W sumie płyta pali się w granicach 3 minut.

lik