Re: nagrywarka

Autor: lik (lik_at_lik.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 12:05:59 MET DST

> wynalazku
>
> w XP tak:
> właściwości mój komp. > sprzęt>menedżer urządzeń>kontrolery ide
> ata/atapi>dalej w zależności na której taśmie jest nagrywarka wybierz
> podstawowy albo pomocniczy kanał ide>ustawienia zaawansowane i tam będzie

dzięki wielkie - ale DMA było włączone od początku jak się okazało
i nadal jest to samo zjawisko

znaczy start palenia ~40x potem spada, kroczkami co chwila
i w mniej więcej 40% płyty zatrzymuje się na 16x
użycie procesora cały czas 8%

ponawiam pytanie - czy coś jest nie tak z wypalarą?
czy te 48x to chwyt reklamowy?

lik