Re: Zestaw glosnikowy 5.1

Autor: Strebor (strebor_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 11:36:37 MET DST

Użytkownik "mIrO" <asterix0099_at_9900gwiazdy.net.pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam sie natomiast nad zestawem Mediatech CANTATA 5.1
> (MT346), ktory jest kilkadziesiat zlotych tanszy. Czy wie jaka jest jakosc
> dzwieku z tego drugiego? Lub czy ktos moze polecic jakis zestaw 5.1 do
> peceta, w cenie ok. 200 zl.

Witam

Miałem okazje posłuchać w/w zestawu i mozna tu mowić jedynie o dźwieku ale
napewno nie o jakości. Bas nie istnieje najpier zwróciłem uwage sprzdawcy że
chyba nie podłączył subwoofera ale pokazał mi że membrana chodzi (tak na
macanego to ja nie wiem czy ten glosnik basowy ma chciaż 10 cm średnicy).
Zdecydowanie polecam jakiś zestaw 2.1 za tę kaskę już napewno kupisz coś
ładnie grającego. IMO kupowanie kiepskiego 5.1. to strata kasy (staelity jak
to satelity z małych głosników nigdy nie wyciśniesz super jakości ale
subwóofer musi grać bo tak nie uzyskasz żadnej jakości efektów)

Pozdro
Strebor