Re: Naprawde cichy zasilacz?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 11:02:33 MET DST

Użytkownik "A'tomek" napisał:

> -Zastanawiam się między proSilence 420W http://www.silentmaxx.vsp.pl/

Z tego co wiem, zasilacze proSilence są sygnowane znakiem "made in Germany"
i produkowane przez bardzo dobrze znaną w Niemczech firmę Silentmaxx, której
renoma w tym kraju jest równa takim firmom jak Enermax, Fortron, czy Zalman.
Niestety, polski dystrybutor (ten którego podałeś) nie zna dokładnie procesu
technologicznego i nie potrafi udzielić odpowiedzi na pytanie: "na ile jest
to ich własna konstrukcja, a na ile modyfikacja czegoś gotowego".

Ale cena u polskiego dystrybutora mnie przeraziła: 1 035,78 zł - to chyba
zdeczka za dużo, nieprawdaż?

--
Pozdrawiam,
Sniper