Pytanko o fsb w moim kompie

Autor: C&C (celjusz_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 10:43:11 MET DST

Mam pytanko odnosnie ustawienia fsb na komputerze skladajacym sie z solteka
75frn-l, athlona 1700xp+ 0,13um, 512ram 333mhz i karta radeon saphire 9100.
Co prawda komputer smiga ladnie ale chcialem go troszke podkrecic wiec
ustawilem na 2100+ i smiga jeszcze lepiej ale jakos nie jestem spokojny bo
to mi nie starcza jakos i probowalem przestawic fsb ze 133 na 166 i w tescie
aida wypada o jakies 40% wydajniej ale jest nie stabilny i nie moge nawet
przetestowac w 3dmarku bo sie zawiesza na testach z grami. i windows tez nie
daje rady i idzie w slady 3dmarka i tez sie wiesza po czasie (roznym). Nie
wiem czy taka konfiguracja komputera moze chodzic na takim fsb czy jest to
moze wina np zasilacza bo mam niestety taki slabo wydajny 230W. Jezeli to
moze byc wina zasilacza to prosze o jakies info to sobie zmienie i sprawdze.
Za wszelkie podpowiedzi bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam