Re: iiYama Vision Master Pro 454

Autor: zgreg (zgreg_at_op.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 09:07:52 MET DST

Sander wrote:

> Mam starszy model Pro 450 i pamięta.
> A nowszy model miałby nie pamiętać ? :)

Moze zle zadalem pytanie, bo widac nie doszedles do konca mojego
pytania: czy je sam stosuje po zmianie rozdzielczosci/odswiezania, czy
trzeba recznie wyszukac to ustawienie?

Kiedy kupwalem monitor 6-7 lat temu, to bylo tak, ze producenci chwalili
sie ile to ustawien monitor potrafi zapamietac, ale (przynajmniej w
niektorych) trzeba bylo to "aplikowac" recznie (znam to z autopsji),
tzn. tyle razy wcisnac odpowiedni przycisk, az wskoczylo TO ustawienie.
Nie znalazlem wtedy zadnych danych na ten temat (ile ustawien
uzytkownika zapamietuje) NEC-a, ktorego chcialem wtedy nabyc i okazalo
sie, ze to w ogole nie powinno mnie obchodzic: raz ustawione samo
"wskakiwalo" przy zmianie parametrow pracy (np. gry wymuszaja swoje
rozdzielczosci). Mam nadzieje, ze tak ma i ten model iiyamy, ze postep
nie zamienil sie w regresje.