Re: Radeon 9000

Autor: SM (_nospam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 06:53:05 MET DST

Hej
Miałem poprzednio matroxa G450, obecnie R9200 firmy HIS (polecam też
saphire) - super sprawa - brak wiatraka, obraz rewelacja - z pełną
odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że w rozdzielczosci, w której pracuję
(1280x1024 85Hz) obraz niczym nie ustępuje matroxowi - może wyżej jest
gorzej, ale i tak nie używam. Jesli zależy Ci na szybkim 3D, to ta karta
odpowiada 9000, czyli nie jest to rekord świata, ale mi w zupełności do cad
wystarcza. Ewentualnie możesz się pokusić o 9100, ale tu ciężko kupić wersję
128bit - a z autopsji wiem, ze wersja 64 bitów jest wolniejsza od 9000 !!!!
Oczywiście Saphire i HIS dotyczy też 9000, akurat Gigabyte z modelem 9000
się nie popisał.
Poczytaj sobie http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/151 - ja jestem
zadowolony.
pozdr. Sebek