Które radeony najmniej się grzeją?

Autor: kbie (kbie_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 00:48:42 MET DST

Cześć,

chcę kupić kartę graf. ale taką, która będzie w miarę wydajna, nie wydając
przy tym ani decybela hałasu.
W związku z tym mam pytanie: czy można założyć radiator (jaki- żeby nie
zrujnował mnie finansowo) zamiast fabrycznego wentylatora? Na jakiej karcie
to lepiej robić- seria Radeon 9000, 9000pro, czy 9100? Na której z tych kart
najmniej grzeje się GPU? Brałem też pod uwagę 9200, ale trochę ustępuje
wydajnością tym, które wymieniłem wcześniej. A tak w ogóle to szukam karty z
64MB pamięci 128bit- czy to dobra podstawa?

Pozdrawiam,

--
kbie