Radeon 9000

Autor: lik (lik_at_lik.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 00:17:45 MET DST

Poszukuje karty graficznej która potrafi wyświetlić 1600x1200 @ 85Hz
(najlepiej 90Hz).

Mam w tej chwili Radeona 9000 (Gigabyte) i potrafi wyświetlić obraz o pow.
parametrach ale tylko teoretycznie - tzn obraz jest rozmazany. Efekt
rozmazania znika gdy przełącze odświerzanie na 60 Hz.
Porównywałem jakość obrazu ze starutkim Matroxem G200 - i wyszła żyleta -
żadnych rozmyć obrazu przy 1600x1200 @ 85Hz.

Czy jedynym dla mnie rozwiązaniem jest cholernie droga Parhelia?
G550 nie wchodzi w gre - potrzebuje karty która obsługuje OpenGL 1.3.
Z tego co się zdążyłem zorientować karty na chipsecie nVidii nie potrafią
nawet tego co Radeon 9000, ale być może się myle.

Może jest któryś model oparty na ATI, który wyświetlił by taki obraz?

lik