GigaByte GA-6VX7B

Autor: Cage (kargebar_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 23:09:11 MET DST

No wiec wlasnie... pisalem juz wczesniej, ale jakos szukajac plytki nie
zauwazylem tego modelu... do tej pory dzialalem na przejsciowce na Asus
P2B-F z Celeronem Coppermine 1000/100... plyta padla - szukam nowej (Socket
370). Co sadzicie o tej plytce? Z opisu producenta wyglada to na dobra
plyke, a opis jest "zacytowany" na:

Tam tez chce ja kupic, ale martwi mnie jedna rzecz, otoz...

"1x AGP slot supprts 4X mode & AGP 2.0 compilant"

Czyli tak po Polsku - pojdzie na tym moja Riva TNT? :) Niby jest tam
zintegrowana jakas karta... ale ja czasami tez lubie odpalic jakas gierke
3D... niezbyt wymagajaca co prawda, ale jednak nie na sily "VIA Apollo Pro
Family AGPset"

PS: I bllagam, nie piszcie zebym zainwestowal w inna plyte i procka, bo na
prawd enie mam na to kasy.