Permanentny niebieski ekranik

Autor: DUSER (duser_at_op.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 21:38:17 MET DST

Witam
mam win xp . System permanentnie wiesza mi sie z niebieskim ekranem z
komunikatem np irq not less or equal. Dzieje się to najczęściej w sytuacji
gdy instaluję jakiś duży program lub kopiuję na dysk z cd romu lub pomiędzy
folderami jakąś dużą porcje danych.
Reinstalki systemu nic nie dają.
Sprawdzałem przerwania - rzeczywiście , np na 11 przerwaniu mam aż 6
urządzeń - w tym np kartę graficzną i modem isdn.
Czy to może być przyczyną ? Jeśli tak to jak temu zaradzić??
Pozdrawiam Duser