LCD : (Acer al732 vs Aser al1731) który????

Autor: Gorzki (pogi_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 20:25:31 MET DST

Witam serdecznie grupowiczów:
Zastanawiam się nad kupnem LCD'ka. Mam problem pomiędzy dwoma modelami.
Poniżej zamieszczam ich opisy:
Przedewszystkim chodzi mi żeby był dobry do gierek i wyświetlał ładne obrazy (czego więcej chcieć :) ). Prosze o pomoc w wyborze. A może ma ktoś z jednym z modeli styczność.

Chciałbym też otrzymać informację czym różni sieę zwykła matryca TFT od TFT active Matrix.

Acer AL1731

Ekran: 17"
typ ekranu: TFT active matrix
jasność [cd/m2]: 250
kontrast: 430:1
czas reakcji [ms]: 20
max rozdzielczość: 1280 x 1024
kąt widzenia: 160/130
rozmiar plamki: 0.264mm(H) x 0.264mm(W)
wyświetlane kolory: 16.7 milliona
głośniki: tak
sygnał wejściowy: D-sub, DVI-D, AV (S & Composite)
wymiary: 381x400x147 mm
waga [kg]: 5,4
certyfikaty i atesty: CE,FCC,UL,VCCI,CCC,TUV-GS, TCO99,ISO13406
gwarancja: 3 lata
Producent: Acer

Acer AL732

Ekran: 17"
typ ekranu: Aktywna kolorowa matryca TFT
jasność [cd/m2]: 260
kontrast: 450:1
czas reakcji [ms]: 16
max rozdzielczość: 1280 x 1024
kąt widzenia: 160/160
rozmiar plamki: 0.264mm(H) x 0.264mm(W)
wyświetlane kolory: 16.7 milliona
głośniki: tak
sygnał wejściowy: D-Sub, DVI/D, S-video, Composite CINCH
wymiary: 378 x 390 x 156
zasilanie: Zasilacz sieciowy 100-240 V
waga [kg]: 5.5
certyfikaty i atesty: UL/CUL, VCC, PSB, CB, TUV/GS, BSMI, B Mark, FCC (DOC), TCO99 CCC, CE MARK, C-tick, 13406-2
gwarancja: 3 lata
Producent: Acer

Pozdrawiam: pogi_at_wp.pl