SB Audigy problem.

Autor: Grupowicz (mumin18_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 19:46:43 MET DST

Cze Mam karte Sound Blaster Audigy Player i mam problemy ze
sterownikami.Karte mam juz od roku i
nigdy tego problemu nie miałem po formatowaniu dysku w niedługich odstęach
czasowych stało
sie to dwa razy.Mam screen zrobiony z tym błędem ktory wyskoczył moge go
przesłac w ".jpg"
ale dla tych ktorzy sie boją ze wysle wirus to napisze co tam było:u gory
pisalo
"DirecxtSound output v2.2.6 error" a w tresci błedu pisało tak "Bad
DirectSound driver.
Please install proper drivers or select another device in configuration
Error
code:88780078" Dodam jeszcze ze nie pomaga przeinstalowywanie sterownikow
karty, wyrzucenie
kluczy z rejestru. Dopiero format dysku daje dobre rezultaty i dzwiek
działa. Mam Windowsa XP
Prof. Dziekuje za pomoc i Pozdrawiam wszystkich grupowiczow.