Re: Co sie moglo stac ???

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 18:23:47 MET DST

Użytkownik "Syco" <syco_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Vitam
>
> Zlozylem komputer z ABITem NF7-SL, AMD 2500+ Barton, Kingston 512
> fsb333,Geforce FX 5600 PALIT 128MB i dyskiem Seagate Barracuda 120GB 2MB
> Cache.
> Podczas instalacji XP,zalozylem mu jedna partycje 10GB i podczas
zakladania
> drugiej 40GB instalator zaczal sprawdzac dysk(z minute to trawalo) i
> wyrzucil bluescreena. Po restarcie instalator laduje sterowniki, a pozniej
> monitor pstryka i pojawia sie migajacy kursor na czarnym tle, komp wisi
> [...]

Z ostatniej chwili:
jak odczekam instalator przechodzi do ekranu gdzie mozna instalowac albo
naprawic, a pozniej jakiejkolwiek opcji nie wybiore przy zakladaniu partycji
brakuje opcji c-utworz partcje, a na dole w ramce wypisuje:
Instalator nir moze uzyskac dostepu do dysku

Jakies pomysly ... sugestie ... ???

Pozdrawiam
Bartek Kozlowski