Re: [LCD] TN czy MVA ?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 02 Sep 2003 - 17:38:24 MET DST

> Warto pchac sie w technologie TN czy dolozyc i kupic jakis panel w
> technologii MVA ?
>
> pozdr.
> KRzysiek
>
> Jakis czas temu ogladalem modele Belinea , jeden z TN a drugi z matryca MVA.
oraz inne modele innych producentow z TN i mi osobiscie najbardziej podobal sie
obraz wlasnie z matrycy MVA.Porownywalem tekst, czcionke, a wiec obraz
statyczny, bo na tym najbardziej mi zalezalo.Sobie dlatego zamierzam kupic lcd
wlasnie z matryca MVA.Jednak czytalem opinie kilku uzytkownikow lcd z MVA,
ktorzy nan narzekali, wiec warto po prostu porownac to na wlasne oczy, jesli
jest taka mozliwosc.Pozdrawiam.