Maxtor 160GB i restarty

Autor: LeNiN (lenin26_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 17:19:07 MET DST

Witam,
Ostanio zapodałem do kompa dysk Maxtor 160 GB 7200 ATA133 i mam następujący
problem:
Czasami podczas kopiowania (z innego dysku albo z CD) restartuje sie komp. W
cześniej tego nie mialem kiedy system byl na Samsungu 40 GB.
Konfiguracja peceta:

Płyta MSI KT266 Pro2-RU
Athlon 1700+ XP Tbred
Ram 768 MB
ATI Redeon 9100
Zasilacz 300 W (raczej noname)
Dysk podlaczony pod kontroler IDE (nie raid), bios poprawnie go rozpoznaje,
Windows XP poprawnie sie zainstalowal, VIA Service Pack zainstalowany, tylko
te restary podczas kopiowania. Wie ktos czym to moze byc spowodowane ?
Jakieś sugestie ?

Z góry dziekuje za pomoc
Pozdrawiam
Krzysztof

PS. Płyta obsługuje max ATA100 ale to chyba nie przeszkadza.