Re: Co sie moglo stac ???

Autor: george_at_ssk.pl
Data: Tue 02 Sep 2003 - 16:22:20 MET DST

> Użytkownik <george_at_ssk.pl> napisał w wiadomości
> kasujesz
>
> chyba nie doczytales, albo ja zamieszalem .....
> tak właśnie robie ... Instalka XP ładuje sterowniki i _NIE_ dochodzi do
> ekranu z pytaniem czy zainstalowac XP, czy naprawic, czy zakonczyc...
> Raz zdarzylo sie ze po zwisie speaker piszczy jak policja (dzwiek niższy i
> wyzszy na przemian)...

No to wsadziłbym bootowalny win98Se i uruchomił kompa.
Potem z linii komend zamiast instalować w98 fdiskiem usunąłbym
wszystkie partycje i potem uruchomił XP i spróbowałbym posadzić
go jeszcze raz.
Jakby nie poszedł to bym sprawdził temperatury ( bo ten sygnał to jakoś mi się
kojarzy z alarmem przegrzania --- nie pamiętam teraz).

George