Re: Emulacja karty muzycznej przez glosnik PC ?

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 15:45:04 MET DST

COVOXa?

> To jest stary laptop nie chce mi sie bawic z dodatkowa plytka na
wierzchu i
> jej zasilaniem, ta droga moge dokupic jakas dzwiekowke pod PCMCIA
lub
> poszukac wyprowadzen zlacz PCI na plycie chodz to bedzie trudne bo
tam zlacz
> PCI nie ma.

COVOX to jest wtyczka z opornikami wewnątrz wkładana do portu
szeregowego (drukarkowy), na wyjściu można podłączyć słuchawki.
Potrzebny sterownik. Myślę, że w Internecie można jeszcze coś znaleźć
na jego temat. Drivery do "disney sound source" powinny działać.
Na głośniku systemowym możesz się najwyżej nauczyć skrzeczenia.
Józef