Re: Windows2000prof

Autor: Klaudiusz (fatla_at_niespam.poczta.fm)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 14:36:02 MET DST

> Niedawno zmienilem system z win98 na Win2000prof.
> Wszystko spoko chodzi, tylko przy uruchamianiu pojawia mi sie zawsze monit
> prosba o podanie hasła. Na gorze jest nazwa komputera a nizej miejsce na
> wpisanie hasła.
> Wciskam ok i normalnie sie uruchamia, ale jest to wkurzające maksymalnie.
> JAK ZROBIĆ ŻEBY NORMALNIE SIE URUCHAMIAŁ OD RAZU ???

1. NTG ... pl.comp.os.ms-windows.winnt
2. nie wrzeszcz
3. jak instalowales to system sie pytal czy tylko jedna osoba bedzie
korzystac z kompa. Poza tym to system sieciowy wiec wymaga autoryzacji.
Ciesz sie, ze nie masz NT 4.0 jeszcze musialbyc wciskac ALT+CTRL+DEL.
Odtworz Panel Sterownia -> Urzytkownicy i hasla i tam poszukaj.

Klaudiusz