Re: wielkość pamięci grafiki

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 11:56:31 MET DST

Użytkownik "Strebor" <strebor_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam ponownie
>
> Czy ktoś z grupowiczów powie mi czy różnica 64mb a 128mb pamieci karty
> będzie miała duży wpływ na prace przy obróbce zdjęć?
> Bo przy grach to ja sie domyslam że tak, ale słyszałem opinie że przy
> obróbce zdjęć ważniejsza jest ilość RAM.

Z tego co mi wiadomo tak. Np. Photoshop glownie uzywa RAMu i im wiecej
go jest - tym lepiej, szybciej dziala. Nawet CPU jest na drugim miejscu.

Moim zdaniem 64 a 128 mb na grafice nie bedzie mialo dla Ciebie zadnego
znaczenia. Co innego gdybys pracowal np. w 3d studio, gdzie potrzebna
jest pamiec dla tekstur itp.

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl