Re: mozliwosci sprzetowe

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 10:58:43 MET DST

On Tue, 02 Sep 2003 10:27:29 +0200, Radoslaw Sokol wrote:

[...]
> No właśnie... Dlatego nie chodzę po sprzęt komputerowy do
> hipermarketów :) Boję się spotkania z wirtualnym sprzętem,
> który niby jest, a którego tak naprawdę nie ma ;)

Sprzętu, to ja się nie boję :)
Panicznie boję się za to tych fachowców, co tam sprzedają. Mają takiego
gadanego, że ludziom trzeba potem latami wybijać ze łbów mądrości,
których się nasłuchali w takim Tesco czy MM ;)

> BTW [maniack-list] znów leży? :/

Cisza...:/
Wojtka i Witka "nie widziałem" od dawna. Sam jestem 2 tyg. po urlopie, i
dzisiaj dopiero mam chwilę czasu (serwerownię przenosiliśmy, z UPS 5kVA)
;).

Napisz lepiej, czy Ci dyplomu gratulować :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!